Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive (2021.05-???) 510km » 6PK1395S dayco
wybrany samochód: 
Bmw 3 (g20, G80, G28) M3 Competition Xdrive (2021.05-???) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1395S DAYCO

6PK1395S Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x1395

numer części:

6PK1395S

producent:

DAYCO

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
nr EAN8021787017120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1395S DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK1395) pasuje do: ALFA ROMEO 159, 4C, 4C SPIDER, BRERA, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, SPIDER, FIAT 500L, BRAVO, BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI 1.4-2.0D 10.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55216055
ALFA ROMEO      55216056
ALFA ROMEO      71754366
FIAT      46462519
FIAT      55200252
FIAT      55216056
FIAT      55245963
FIAT      71754366
FIAT      71754492
LANCIA      71754492
OPEL      1340005
OPEL      55200252
OPEL      55567574
SAAB      93185379
SAAB      93190810
VOLVO      3817787
HYUNDAI      2521227552
CADILLAC      93185379
CADILLAC      93190810

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1395S DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1395S DAYCO:

Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.