Ø koła pasowego [mm] | 56,0 | |
Wysokość 1 [mm] | 78,0 | |
Ciężar [kg] | 0,8 | |
nr EAN | 8021787058130 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP077 DAYCO
CITROËN | 1201K8 | |
CITROËN | 1609417680 | |
FIAT | 9654514780 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1351130 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 2S6Q8591AA | |
FORD | 2S6Q8591AB | |
FORD | 2S6Q8591AC | |
FORD | 2S6Q8591BA | |
FORD | 3M5Q8591CA | |
FORD | ME3M5Q8591C2A | |
MAZDA | Y60115010B | |
MAZDA | Y60115S20 | |
MAZDA | Y60315100 | |
MAZDA | Y61015010A | |
MITSUBISHI | MN982556 | |
PEUGEOT | 1609417680 | |
SUZUKI | 1740069K00 | |
TOYOTA | SU001A0564 | |
VOLVO | 30711527 | |
VOLVO | 30751971 | |
MINI | 11517805992 |
Zastosowanie Pompa wodna DP077 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP077 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.