Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSP490 delco remy automotive europe

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP490 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSP490 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DSP490

Gwintowana złączka:16mm Hose Connection
Profil piasty:Curved Triangle
Technika połączeń:M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:bez koła pasowego
Tryb pracy:hydrauliczny
Pipe position: Pipe angled forward
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP490 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 393.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOMAGANIA DSP490 VW GOLF III 91-97
numery OEM:
VOLKSWAGEN      037 145 157 DX
VOLKSWAGEN      037145157DX
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 D
VOLKSWAGEN      1H0422155D

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP490 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.