Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387511 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10981-12B1 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030906265BS, 030906265BT, 032906265, 032906265A, 032906265B, 036906265, 058906265A, 06A906265F, 06A906265H, 06A906265, 06A906265G
06A906265F, 06A906265H, 06A906265
030906265BS, 030906265BT, 032906265, 036906265, 058906265A, 06A906265, 06A906265B, 06A906265F, 06A906265G, 06A906265H
06A906265F, 06A906265, 06A906265H
AUDI | 030 906 265BS | |
AUDI | 030 906 265BT | |
AUDI | 032906265 | |
AUDI | 036 906 265 | |
AUDI | 058906265A | |
AUDI | 06A 906 265 | |
AUDI | 06A 906 265B | |
AUDI | 06A 906 265F | |
AUDI | 06A 906 265G | |
AUDI | 06A 906 265H | |
FORD | 98VW9F472AA | |
FORD | 98VW9F472BA | |
SEAT | 06A 906 265F | |
SEAT | 06A 906 265H | |
SEAT | 06A906265 | |
SKODA | 06A 906 265F | |
SKODA | 06A906265 | |
SKODA | 06A906265H | |
TOYOTA | 89465-19295 | |
VOLKSWAGEN | 030906265BS | |
VOLKSWAGEN | 030906265BT | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 032906265A | |
VOLKSWAGEN | 032906265B | |
VOLKSWAGEN | 036906265 | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265A | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265H | |
VOLKSWAGEN | 06A906265 | |
VOLKSWAGEN | 06A906265G |
Zastosowanie Sonda lambda ES10981-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10981-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.