Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387849 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES20168-12B1 DELPHI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
036906262H, 06A906262AH, 06A906262AJ, 06A906262BG, 06A906262F, 06A906262N, 06A906262R
022906262F, 022906262K, 036906262H, 06A906262AJ, 06A906262R, 06A906262, 06A906262AH, 06A906262BG, 06A906262CH, 06A906262CJ, 06A906262F, 06A906262N, 06A906265AJ
022906262K, 036906262H, 06A906262AJ, 06A906262R, 06A906262, 06A906262AH, 06A906265AJ, 6L0906262
036906262H, 06A906262AJ, 06A906262R, 06A906262AH, 06A906262BG, 06A906262F, 06A906265AJ
AUDI | 036 906 262H | |
AUDI | 06A 906 262AH | |
AUDI | 06A 906 262AJ | |
AUDI | 06A 906 262BG | |
AUDI | 06A 906 262F | |
AUDI | 06A 906 262N | |
AUDI | 06A 906 262R | |
SEAT | 022906262K | |
SEAT | 036906262H | |
SEAT | 06A 906 262AJ | |
SEAT | 06A 906 262R | |
SEAT | 06A906262 | |
SEAT | 06A906262AH | |
SEAT | 06A906265AJ | |
SEAT | 6L0906262 | |
SKODA | 036906262H | |
SKODA | 06A 906 262AJ | |
SKODA | 06A 906 262R | |
SKODA | 06A906262AH | |
SKODA | 06A906262BG | |
SKODA | 06A906262F | |
SKODA | 06A906265AJ | |
VOLKSWAGEN | 022906262F | |
VOLKSWAGEN | 022906262K | |
VOLKSWAGEN | 036906262H | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262AJ | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262R | |
VOLKSWAGEN | 06A906262 | |
VOLKSWAGEN | 06A906262AH | |
VOLKSWAGEN | 06A906262BG | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CH | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CJ | |
VOLKSWAGEN | 06A906262F | |
VOLKSWAGEN | 06A906262N | |
VOLKSWAGEN | 06A906265AJ |
Zastosowanie Sonda lambda ES20168-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES20168-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.