Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY VI Furgon 35S15, 35C15, 40C15, 50C15, 60C15, 65C15, 70C15 (2016.04-???) 150km » A210114 denckermann
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s15, 35c15, 40c15, 50c15, 60c15, 65c15, 70c15 (2016.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju A210114 DENCKERMANN

A210114 Filtr oleju DENCKERMANN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A210114

producent:

DENCKERMANN

Status produktu: Normalny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]84
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28
Wysokość [mm]123
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901225706775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju A210114 DENCKERMANN

FILTR OLEJU DENCKERMANN A210114
numery OEM:
BMW      11422245339
BMW      11422245406
BMW      2245406
AC      X609
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju A210114 DENCKERMANN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju A210114 DENCKERMANN:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.