Napięcie [V] | 7 |
Zbieżność stożka | 63 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 134 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 37 |
nr EAN | 8717613113257 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-613 DENSO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
0035934, 12230035934, 12237803368, 7803368
19850WA020
BMW | 0 035 934 | |
BMW | 12 23 0 035 934 | |
BMW | 12 23 7 803 368 | |
BMW | 7 803 368 | |
TOYOTA | 19850-WA020 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-613 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-613 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.