Napięcie [V] | 7 |
Technika połączeń | Pin |
Zbieżność stożka | 93 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Długość całkowita [mm] | 134 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 36,2 |
Wersja | Instant heating |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa/płomieniowa DG-678 DENSO
FORD | G4D3-6M090-AA | |
FORD | G4D3-6M090-AB | |
FORD | G4D3-6M090-AC | |
JAGUAR | AJ813348 | |
JAGUAR | JDE40275 | |
JAGUAR | JDE40600 | |
LAND ROVER | LR073727 | |
LAND ROVER | LR116117 | |
LAND ROVER | LR128419 |
Zastosowanie Świeca żarowa/płomieniowa DG-678 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa/płomieniowa DG-678 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.