Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613016800 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Universal fit DOX-0113 DENSO
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
1588A011, 1588A020, 1588A081, 1588A141, 1588A144, 1588A165, 1588A171, 1588A232, 1588A309, MD369189, MN153035, MN153036, MN158670, MN158918, MN163400, MN163401, MN183468, MN183469, MR507378, MR507749, MR507769, MR507848, MR514374, MR514477, MR560331, MR560393, MR578604
1821354D01, 1821355K00, 1821356K00, 1821357K01, 1821357KA1, 1821361J00, 1821362J01, 1821365D72, 1821365G41, 1821365J10, 1821365J11, 1821365J12, 1821376J01, 1821377JA0, 1821379J01, 1821380G12, 1821380J10, 1821381K00, 1821386G01
36531P8CA21, 36531PADG11, 36531PBY003, 36531PEL023, 36531PLD003, 36531PLD013, 36531PR7003, 36532PBY003, 36532PR7003
8627202, 9497468
AJ5118861, AJ5518861, AJ9518861, AJD618861, BP6F18861B, BP6J18861B, BP6L18861, FS7N18861, L33618861, Z60118861A, ZM0318861A
22690AA501, 22690AA840, 22690AA850
8946597221, 8946597410, 89465B1040, 89465B4030
DAIHATSU | 89465-97221 | |
DAIHATSU | 89465-97410 | |
DAIHATSU | 89465-B1040 | |
DAIHATSU | 89465-B4030 | |
HONDA | 36531-P8C-A21 | |
HONDA | 36531-PAD-G11 | |
HONDA | 36531-PBY-003 | |
HONDA | 36531-PEL-023 | |
HONDA | 36531-PLD-003 | |
HONDA | 36531-PLD-013 | |
HONDA | 36531-PR7-003 | |
HONDA | 36532-PBY-003 | |
HONDA | 36532-PR7-003 | |
MAZDA | AJ5118861 | |
MAZDA | AJ5518861 | |
MAZDA | AJ9518861 | |
MAZDA | AJD618861 | |
MAZDA | BP6F18861B | |
MAZDA | BP6J18861B | |
MAZDA | BP6L18861 | |
MAZDA | FS7N18861 | |
MAZDA | L33618861 | |
MAZDA | Z60118861A | |
MAZDA | ZM0318861A | |
MITSUBISHI | 1588A011 | |
MITSUBISHI | 1588A020 | |
MITSUBISHI | 1588A081 | |
MITSUBISHI | 1588A141 | |
MITSUBISHI | 1588A144 | |
MITSUBISHI | 1588A165 | |
MITSUBISHI | 1588A171 | |
MITSUBISHI | 1588A232 | |
MITSUBISHI | 1588A309 | |
MITSUBISHI | MD369189 | |
MITSUBISHI | MN153035 | |
MITSUBISHI | MN153036 | |
MITSUBISHI | MN158670 | |
MITSUBISHI | MN158918 | |
MITSUBISHI | MN163400 | |
MITSUBISHI | MN163401 | |
MITSUBISHI | MN183468 | |
MITSUBISHI | MN183469 | |
MITSUBISHI | MR507378 | |
MITSUBISHI | MR507749 | |
MITSUBISHI | MR507769 | |
MITSUBISHI | MR507848 | |
MITSUBISHI | MR514374 | |
MITSUBISHI | MR514477 | |
MITSUBISHI | MR560331 | |
MITSUBISHI | MR560393 | |
MITSUBISHI | MR578604 | |
SUBARU | 22690AA501 | |
SUBARU | 22690AA840 | |
SUBARU | 22690AA850 | |
SUZUKI | 18213-54D01 | |
SUZUKI | 18213-55K00 | |
SUZUKI | 18213-56K00 | |
SUZUKI | 18213-57K01 | |
SUZUKI | 18213-57KA1 | |
SUZUKI | 18213-61J00 | |
SUZUKI | 18213-62J01 | |
SUZUKI | 18213-65D72 | |
SUZUKI | 18213-65G41 | |
SUZUKI | 18213-65J10 | |
SUZUKI | 18213-65J11 | |
SUZUKI | 18213-65J12 | |
SUZUKI | 18213-76J01 | |
SUZUKI | 18213-77JA0 | |
SUZUKI | 18213-79J01 | |
SUZUKI | 18213-80G12 | |
SUZUKI | 18213-80J10 | |
SUZUKI | 18213-81K00 | |
SUZUKI | 18213-86G01 | |
VOLVO | 8627202 | |
VOLVO | 9497468 |
Zastosowanie Sonda lambda, Universal fit DOX-0113 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Universal fit DOX-0113 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.