Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 915 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 250 |
nr EAN | 8717613115862 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-0574 DENSO
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
1588A141, 1588A183, 1588A233, 1588A310, 1588A337
1618ER
MITSUBISHI | 1588A141 | |
MITSUBISHI | 1588A183 | |
MITSUBISHI | 1588A233 | |
MITSUBISHI | 1588A310 | |
MITSUBISHI | 1588A337 | |
PEUGEOT | 1618 ER |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-0574 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-0574 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.