Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 98 |
nr EAN | 8717613023976 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1196 DENSO
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
C2C1238, C2C7360, C2S38497, LNE1682BB, LNE1682BC
FORD | 1X43-9G444-AA | |
FORD | 1X43-9G444-AB | |
FORD | 1X43-9G444-AC | |
FORD | 2R83-9G444-AA | |
FORD | 2R83-9G444-AB | |
FORD | 2R83-9G444-AC | |
JAGUAR | C2C1238 | |
JAGUAR | C2C7360 | |
JAGUAR | C2S38497 | |
JAGUAR | LNE1682BB | |
JAGUAR | LNE1682BC |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1196 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-1196 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.