
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 125 |
| nr EAN | 8717613024294 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2015 DENSO
| AUDI | 022906262F | |
| AUDI | 030906262M | |
| AUDI | 047906265B | |
| AUDI | 047906265C | |
| AUDI | 06A906262AR | |
| AUDI | 06A906262AT | |
| AUDI | 06A906262BG | |
| AUDI | 06A906262CM | |
| AUDI | 06A906262CN | |
| AUDI | 06A906262F | |
| SEAT | 022906262F | |
| SEAT | 030906262M | |
| SEAT | 047906265B | |
| SEAT | 047906265C | |
| SEAT | 06A906262AR | |
| SEAT | 06A906262AT | |
| SEAT | 06A906262BG | |
| SEAT | 06A906262CM | |
| SEAT | 06A906262CN | |
| SEAT | 06A906262F | |
| SKODA | 022906262F | |
| SKODA | 030906262M | |
| SKODA | 047906265B | |
| SKODA | 047906265C | |
| SKODA | 06A906262AR | |
| SKODA | 06A906262AT | |
| SKODA | 06A906262BG | |
| SKODA | 06A906262CM | |
| SKODA | 06A906262CN | |
| SKODA | 06A906262F | |
| VOLKSWAGEN | 022906262F | |
| VOLKSWAGEN | 030906262M | |
| VOLKSWAGEN | 047906265B | |
| VOLKSWAGEN | 047906265C | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AR | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AT | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BG | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262CM | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262CN | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262F |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2015 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-2015 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.