
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Ciężar [kg] | 1,10 |
| Liczba skrzydeł | 7 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A282TP DOLZ
| AUDI | 06A121026BF | |
| AUDI | 06F121026CC | |
| AUDI | 06H121026AG | |
| AUDI | 06H121026B | |
| AUDI | 06H121026BE | |
| AUDI | 06H121026BF | |
| AUDI | 06H121026CC | |
| AUDI | 06H121026CP | |
| AUDI | 06H121026DC | |
| AUDI | 06H121026N | |
| AUDI | 06J121026AG | |
| AUDI | 06J121026F | |
| SEAT | 06A121026BF | |
| SEAT | 06F121026CC | |
| SEAT | 06H121026AG | |
| SEAT | 06H121026B | |
| SEAT | 06H121026BE | |
| SEAT | 06H121026BF | |
| SEAT | 06H121026CC | |
| SEAT | 06H121026CP | |
| SEAT | 06H121026N | |
| SEAT | 06J121026AG | |
| SEAT | 06J121026F | |
| SKODA | 06A121026BF | |
| SKODA | 06F121026CC | |
| SKODA | 06H121026AG | |
| SKODA | 06H121026B | |
| SKODA | 06H121026BE | |
| SKODA | 06H121026BF | |
| SKODA | 06H121026CC | |
| SKODA | 06H121026CP | |
| SKODA | 06H121026DC | |
| SKODA | 06H121026DN | |
| SKODA | 06H121026N | |
| SKODA | 06J121026F | |
| VOLKSWAGEN | 06A121026BF | |
| VOLKSWAGEN | 06F121026CC | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026AG | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026B | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026BE | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026BF | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026CC | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026CP | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026DC | |
| VOLKSWAGEN | 06H121026N | |
| VOLKSWAGEN | 06J121026AG | |
| VOLKSWAGEN | 06J121026F |
Zastosowanie Pompa wodna A282TP DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna A282TP DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.