Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km » F233 dolz
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna F233 DOLZ

F233 Pompa wodna DOLZ
115.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

F233

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,120
nr EAN8430632062336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna F233 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI 1.0-2.5 10.98-
numery OEM:
FORD      1376162
FORD      1406479
FORD      1472867
FORD      1589055
FORD      1680637
FORD      1688697
FORD      1692726
FORD      1778516
FORD      2183886
FORD      7S7G8501A2A
FORD      7S7G8591A2A
FORD      7S7G8591A2B
FORD      7S7G8591A2C
FORD      AS6G8591A9A
FORD      AV618564AA
FORD      ME7S7J8591A2A
FORD      YS6G8591B2C
FORD      YS6G8591B2D
VOLVO      30735758
VOLVO      31219176
VOLVO      31330943
VOLVO      31368353
VOLVO      31370626
VOLVO      31401653

Zastosowanie Pompa wodna F233 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna F233 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.