Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 D (GH10) (2010.01-2013.07) 129km » KD065 dolz
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 D (gh10) (2010.01-2013.07) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD065 DOLZ

KD065 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
230.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD034, 02KD035, 05KD051, 06KD074, 06KD075, 06KD076, O136

numer części:

KD065

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów169
Szerokość [mm]20,0
Ciężar [kg]2,09
dla numeru artykułuO136
nr EAN8430632000703

skład zestawu:
02KD034 Śruba koła pasowego
02KD035 Śruba koła pasowego
05KD051 Pasek rozrządu
06KD074 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD075 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD076 Rolka napinająca paska rozrządu
O136 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD065 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CORSA B, TIGRA, VECTRA B 1.4/1.6 03.93-01.05
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD065 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD065 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.