Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 3.4 (1975.05-1978.12) 163km » 4131410 dri
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 3.4 (1975.05-1978.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lewy tyŁ 4131410 DRI

4131410 zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lewy tyŁ DRI
238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4131410

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4131410
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 01-04 LEWY TYŁ
  • Opis
    • (34mm) układ hamulcowy LUCAS OPEL ASTRA G CC (F48_, F08_) 02/98- ASTRA G Caravan (F35_) 02/98-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 170,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 542463
    • Numer dostawcy: 4131410
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • 2002
    • 2004
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Średnica tłoka cylindra : 34
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 240
    • Ciężar netto [kg] : 1,2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lewy tyŁ 4131410 DRI

Koszt kaucji: 211.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      1605076
OPEL      1605114
OPEL      1605968
OPEL      542006
OPEL      542463
OPEL      93171069
OPEL      93175248
OPEL      93176080
OPEL      93176621
VAUXHALL      542006
VAUXHALL      93171069
VAUXHALL      93175248
VAUXHALL      93176080
VAUXHALL      93176621
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lewy tyŁ 4131410 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI