Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VIVARO B Furgon (X82) 1.6 CDTI (05) (2014.06-???) 120km » 4161800 dri
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Furgon (x82) 1.6 Cdti (05) (2014.06-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. peugeot 807 02- lt 4161800 DRI

4161800 zacisk hamulc. peugeot 807 02- lt DRI
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4161800

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4161800
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. PEUGEOT 807 02- LT
  • Opis
    • (LUCAS 38mm) Citroen C8 02-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 170,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4401C8
    • Numer dostawcy: 4161800
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Średnica tłoka cylindra : 38
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 272
    • Ciężar netto [kg] : 2,2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. peugeot 807 02- lt 4161800 DRI

Koszt kaucji: 211.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4401C8
FIAT      9464216180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. peugeot 807 02- lt 4161800 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI