Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AD380T41P (2007-2012) 411km » 4265210 dri
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad380t41p (2007-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. peugeot 407 05- prawy tyŁ 4265210 DRI

4265210 zacisk hamulc. peugeot 407 05- prawy tyŁ DRI
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4265210

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4265210
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. PEUGEOT 407 05- PRAWY TYŁ
  • Opis
    • (TRW 38mm) Citroen C5 08-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 182,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4401G5
    • Numer dostawcy: 4265210
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona prawa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Ciężar netto [kg] : 1,54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. peugeot 407 05- prawy tyŁ 4265210 DRI

Koszt kaucji: 227.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
PEUGEOT      4401G5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. peugeot 407 05- prawy tyŁ 4265210 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI