Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711520772 dri

przekŁadnia kierownicza opel astra h 04- 711520772 DRI

711520772 przekŁadnia kierownicza opel astra h 04- DRI
962.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520772

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711520772
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA H 04-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna bez drążków / ASTRA H 04-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 470,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 5900249
    • Numer dostawcy: 711520772
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : 2 3/4 turns
    • Rura o śr. [mm] : 8
    • Długość całkowita [mm] : 1130
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : TRW
    • Ciężar netto [kg] : 5,77

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza opel astra h 04- 711520772 DRI

Koszt kaucji: 578.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      5900249
OPEL      5900287
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza opel astra h 04- 711520772 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI