Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MEGANE III Combi Van (KZ0/1) 1.5 dCi (2009.01-2015.08) 110km » 711520825 dri
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Combi Van (kz0/1) 1.5 Dci (2009.01-2015.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza ford mondeo 07- 711520825 DRI

711520825 przekŁadnia kierownicza ford mondeo 07- DRI
888.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520825

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711520825
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA FORD MONDEO 07-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / MONDEO 2.0TDCI 07-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 850,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 7G913A500AG
    • Numer dostawcy: 711520825
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Pinion height 160 mm
    • Ograniczenia producenta : Tie rods 18 x1.5
    • Długość całkowita [mm] : 1350
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : Visteon
    • Ciężar netto [kg] : 7,24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza ford mondeo 07- 711520825 DRI

Koszt kaucji: 1,057.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1459747
FORD      7G91-3A500-AG
FORD      7G91-3A500-AK
FORD      7G91-3A500-AP
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza ford mondeo 07- 711520825 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI