Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711521094 dri

przekŁadnia kierownicza ford transit 06- 711521094 DRI

711521094 przekŁadnia kierownicza ford transit 06- DRI
1,267.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

711521094

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521094
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA FORD TRANSIT 06-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / FORD TRANSIT
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 650,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 1386805
    • Numer dostawcy: 711521094
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ciężar netto [kg] : 9,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza ford transit 06- 711521094 DRI

Koszt kaucji: 799.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1494682
FORD      1502617
FORD      1510881
FORD      1536313
FORD      1566547
FORD      1744918
FORD      6C11-3200-CB
FORD      6C11-3200-CC
FORD      6C11-3200-CD
FORD      6C11-3200-CE
FORD      8C11-3200-CA
FORD      8C11-3200-CB
FORD      8C11-3200-CD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza ford transit 06- 711521094 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI