Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) (2015.06-???) 110km » 711521431 dri
wybrany samochód: 
Opel Astra K (b16) 1.6 Cdti (68) (2015.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza opel insignia 08- 711521431 DRI

711521431 przekŁadnia kierownicza opel insignia 08- DRI
1,440.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711521431

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521431
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL INSIGNIA 08-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / Długość całkowita [mm]: 1250 / Ograniczenia producenta: Turns 2 5/8
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 700,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 13270996
    • Numer dostawcy: 711521431
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Turns 2 5/8
    • Długość całkowita [mm] : 1250
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : Saginaw
    • Ciężar netto [kg] : 8,59

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza opel insignia 08- 711521431 DRI

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      13270996
OPEL      13270998
OPEL      5900353
OPEL      5900355
VAUXHALL      23139016
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza opel insignia 08- 711521431 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI