Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 712520040 dri

przekŁadnia kierownicza audi a2 00- ,vw lupo 98- 712520040 DRI

712520040 przekŁadnia kierownicza audi a2 00- ,vw lupo 98- DRI
640.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

712520040

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 712520040
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A2 00- ,VW LUPO 98-
  • Opis
    • ze wspomaganiem AUDI A2 00- / VW LUPO 98- bez drążków kierowniczych
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 650,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 6N1422061C
    • Numer dostawcy: 712520040
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Długość [mm] : 558
    • bez przegubu kątowego
    • Ciężar netto [kg] : 4,52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza audi a2 00- ,vw lupo 98- 712520040 DRI

Koszt kaucji: 799.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
SEAT      6N1422061C
SEAT      6N1422061CX
SEAT      6N1422061E
SEAT      6N1422061EX
SEAT      6N1422061HX

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza audi a2 00- ,vw lupo 98- 712520040 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI