Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel CASCADA (W13) 1.6 SIDI (67) (2013.04-2019.04) 170km » 712520591 dri
wybrany samochód: 
Opel Cascada (w13) 1.6 Sidi (67) (2013.04-2019.04) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza skoda fabia, vw polo 01- 712520591 DRI

712520591 przekŁadnia kierownicza skoda fabia, vw polo 01- DRI
950.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

712520591

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 712520591
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA SKODA FABIA, VW POLO 01-
  • Opis
    • ze wspomaganiem Seat Ibiza IV (6L1) VW Polo (9N)
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 650,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 6Q1423055B
    • Numer dostawcy: 712520591
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • bez przegubu kątowego
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : TRW
    • Ciężar netto [kg] : 4,58

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza skoda fabia, vw polo 01- 712520591 DRI

Koszt kaucji: 799.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza skoda fabia, vw polo 01- 712520591 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI