Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat PANDA (312_, 319_) 1.2 LPG (312PXA1A) (2012.06-???) 69km » 714520850 dri
wybrany samochód: 
Fiat Panda (312_, 319_) 1.2 Lpg (312pxa1a) (2012.06-???) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza renault clio 05- 714520850 DRI

714520850 przekŁadnia kierownicza renault clio 05- DRI
491.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

714520850

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 714520850
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA RENAULT CLIO 05-
  • Opis
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA RENAULT CLIO 05-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 450,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 7711368401
    • Numer dostawcy: 714520850
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • manualny
    • Ograniczenia producenta : No of turns 3,1/8
    • Długość całkowita [mm] : 1255
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : TRW
    • Ciężar netto [kg] : 5,08

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza renault clio 05- 714520850 DRI

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      48001-BC45A
NISSAN      48001-BC46A
RENAULT      7711368401
RENAULT      8200124407
zamienniki:

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza renault clio 05- 714520850 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI