Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki GSF BANDIT GSF 1200 Bandit (WVCB) (2005.11-2006.12) 98km » 715521342 dri
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 1200 Bandit (wvcb) (2005.11-2006.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania audi q5 2.0tfsi quattro 08- 715521342 DRI

715521342 pompa wspomagania audi q5 2.0tfsi quattro 08- DRI
509.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

715521342

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715521342
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA AUDI Q5 2.0TFSI QUATTRO 08-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA AUDI Q5 2.0TFSI QUATTRO 08-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 8R0145153
    • Numer dostawcy: 715521342
  • Parametry:
    • z włącznikiem obwodu
    • hydrauliczny
    • dla pojazdów bez klimatyzacji
    • Ilość żeber : 6
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 131
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 1,73

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania audi q5 2.0tfsi quattro 08- 715521342 DRI

Koszt kaucji: 430.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      8R0145153
AUDI      8R0145153A
AUDI      8R0145153B
AUDI      8R0145153C
AUDI      8R0145153D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania audi q5 2.0tfsi quattro 08- 715521342 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI