Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » DRM0217 dr.motor

uszczelniacz wtryskiwacza w pokrywie zaworów vw DRM0217 DR.MOTOR

DRM0217 uszczelniacz wtryskiwacza w pokrywie zaworów vw DR.MOTOR
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0217

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0217
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELNIACZ WTRYSKIWACZA W POKRYWIE ZAWORÓW VW
Opis: VW,Audi,Seat,Skoda 1.6 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 03L103070A
Numer dostawcy: DRM0217
Parametry:Wymagana ilość : 4
Średnica wewnętrzna [mm] : 21
Średnica zewnętrzna [mm] : 40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelniacz wtryskiwacza w pokrywie zaworów vw DRM0217 DR.MOTOR

USZCZELKA WTRYSKIWACZA VW 1,6TDI
numery OEM:
AUDI      03L 103 070A
FORD      1 760 803
FORD      BK2Q6K780BA
SEAT      03L 103 070A
SKODA      03L 103 070A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelniacz wtryskiwacza w pokrywie zaworów vw DRM0217 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelniacz wtryskiwacza w pokrywie zaworów vw DRM0217 DR.MOTOR:

2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR