Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro (1994.03-1995.05) 315km » DRM0218 dr.motor
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) Rs2 Quattro (1994.03-1995.05) 315km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów vw 1.6 tdi DRM0218 DR.MOTOR

DRM0218 uszczelka pokrywy zaworów vw 1.6 tdi DR.MOTOR
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0218

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0218
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW VW 1.6 TDI
Opis: 1.6 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 03L103483H
Numer dostawcy: DRM0218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów vw 1.6 tdi DRM0218 DR.MOTOR

numery OEM:
AUDI      03L103483H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów vw 1.6 tdi DRM0218 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów vw 1.6 tdi DRM0218 DR.MOTOR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR