Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Iveco TRAKKER I AT400T45P (2004-2012) 451km » DRM0234 dr.motor
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At400t45p (2004-2012) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów prawa psa DRM0234 DR.MOTOR

DRM0234 uszczelka pokrywy zaworów prawa psa DR.MOTOR
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0234

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0234
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW PRAWA PSA
Opis: CITROEN C4, C5, C8 SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 206, 307, 406, 407, 607 1.8/2.0/2.2
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0249A5
Numer dostawcy: DRM0234
Parametry:strona wylotowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów prawa psa DRM0234 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. CITROEN/PEUGEOT 1,8 04-
numery OEM:
FIAT      9463377580
LANCIA      9463377580
PEUGEOT      0249.A5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów prawa psa DRM0234 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów prawa psa DRM0234 DR.MOTOR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR