Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B903) 310 D 2.9 4x4 (903.421, 903.422, 903.423) (1997.01-2000.04) 102km » DRM0277 dr.motor
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b903) 310 D 2.9 4x4 (903.421, 903.422, 903.423) (1997.01-2000.04) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów opel, renault 3.0tdi DRM0277 DR.MOTOR

DRM0277 uszczelka pokrywy zaworów opel, renault 3.0tdi DR.MOTOR
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0277

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0277
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW OPEL, RENAULT 3.0TDI
Opis: Opel/Renault/Nissan Patrol, Movano, Master, Mascott 99-10 3.0 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4415227
Numer dostawcy: DRM0277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów opel, renault 3.0tdi DRM0277 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. OPEL MOVANO 3,0DTI 03-
numery OEM:
NISSAN      13270-VC100
OPEL      44 15 227
RENAULT      77 01 057 897
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów opel, renault 3.0tdi DRM0277 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów opel, renault 3.0tdi DRM0277 DR.MOTOR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR