Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » DRM0282 dr.motor

uszczelka pokrywy zaworów fiat, iveco 2.3jtd DRM0282 DR.MOTOR

DRM0282 uszczelka pokrywy zaworów fiat, iveco 2.3jtd DR.MOTOR
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0282

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0282
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW FIAT, IVECO 2.3JTD
Opis: Fiat/Iveco Ducato/Iveco 2002 -> 2,3 JTD
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 504052452
Numer dostawcy: DRM0282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów fiat, iveco 2.3jtd DRM0282 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. FIAT DUCATO 2,3JTD 02-
numery OEM:
ALFA ROMEO      504052452
FIAT      504052452
LANCIA      504052452
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów fiat, iveco 2.3jtd DRM0282 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów fiat, iveco 2.3jtd DRM0282 DR.MOTOR:

2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR