Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.6 quattro (1996.01-2001.09) 150km » DRM62002 dr.motor
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.6 Quattro (1996.01-2001.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pod głowice metalowa ford,psa 2.2hdi 06- DRM62002 DR.MOTOR

DRM62002 uszczelka pod głowice metalowa ford,psa 2.2hdi 06- DR.MOTOR
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DRM62002

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM62002
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA POD GŁOWICE METALOWA FORD,PSA 2.2HDI 06-
Opis: GRUBOŚĆ 1,15 MM / Ford/Psa Transit,Boxer 2006 - 2,2 HDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1372297
Numer dostawcy: DRM62002
Parametry:Grubość [mm] : 1,15
metal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pod głowice metalowa ford,psa 2.2hdi 06- DRM62002 DR.MOTOR

USZCZELKA GŁ. FORD TRANSIT 2,2HDI 06-
numery OEM:
CITROËN      0209.ES
FORD      1 372 297
FORD      1 830 408
FORD      6C1Q 6051 BB
FORD      6C1Q 6051 BC
PEUGEOT      0209.ES
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pod głowice metalowa ford,psa 2.2hdi 06- DRM62002 DR.MOTOR w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

DR.MOTOR