Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Jeep COMMANDER (XK, XH) 3.0 CRD 4x4 (2005.09-2010.12) 211km » 11-0684 elstock
wybrany samochód: 
Jeep Commander (xk, Xh) 3.0 Crd 4x4 (2005.09-2010.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-0684 ELSTOCK

11-0684 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,435.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0684

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF/TRW
Długość całkowita [mm]989
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej48
Ilość obrotów koła kierownicy3
Rozmiar gwintu wejścieM14
Wymiar gwintu wyjścieM16
Ciężar netto [kg]6,5
nr EAN5704651395397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0684 ELSTOCK

Koszt kaucji: 1,057.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. BMW M3 E46 COUPE 3,2 00-06
numery OEM:
BMW      32132229397
BMW      32136757650
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0684 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0684 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.