Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-1281 elstock

Przekładnia kierownicza 11-1281 ELSTOCK

11-1281 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
895.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1281

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1210
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 64
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ograniczenia producenta Hella sensor
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651459600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1281 ELSTOCK

Koszt kaucji: 403.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST; SKODA FABIA I, FABIA II, RAPID, ROOMSTER 1.0-2.0D 08.99-03.22
numery OEM:
SEAT      6R1423051AG
SEAT      6R1423055D
SEAT      6R1423055DX
SKODA      6R1423051AG
SKODA      6R1423055D
SKODA      6R1423055DX
VOLKSWAGEN      6R1423051AG
VOLKSWAGEN      6R1423055D
VOLKSWAGEN      6R1423055DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1281 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1281 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.