Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 12-0044 elstock

Przekładnia kierownicza 12-0044 ELSTOCK

12-0044 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
897.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0044

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 625
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 68
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 5,9
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0044 ELSTOCK

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4-3.2 09.96-12.13

Przekładnia kierownicza 12-0044 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Przekładnia kierownicza 12-0044 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

1J0422060K, 1J1422055AA, 1J1422055H, 1J1422055S, 1J1422060JX, 1J1422061B, 1J1422061F, 1J1422061S, 1J1422061SX, 1J1422062D, 1J1422062E, 1J1422063M, 1J1422105DE, 1J1422327, 43790500B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J0422060K
VOLKSWAGEN      1J1422055AA
VOLKSWAGEN      1J1422055H
VOLKSWAGEN      1J1422055S
VOLKSWAGEN      1J1422060JX
VOLKSWAGEN      1J1422061B
VOLKSWAGEN      1J1422061F
VOLKSWAGEN      1J1422061S
VOLKSWAGEN      1J1422061SX
VOLKSWAGEN      1J1422062D
VOLKSWAGEN      1J1422062E
VOLKSWAGEN      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J1422105DE
VOLKSWAGEN      1J1422327
VOLKSWAGEN      43790500B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0044 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0044 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.