Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 1.8 16V (F75) (1999.04-2000.09) 116km » 15-0181 elstock
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 1.8 16v (f75) (1999.04-2000.09) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0181 ELSTOCK

15-0181 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0181

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ilość połączeń2
Ciężar netto [kg]1,6
nr EAN5704651054263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0181 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. AUDI A6 C5
numery OEM:
AUDI      4B0145155M
AUDI      4B0145155R
AUDI      4B0145155RX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0181 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0181 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.