Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco TRAKKER I AD410T38 (2007-2012) 379km » 17-1545 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad410t38 (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 17-1545 ELSTOCK

17-1545 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,408.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-1545

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyelektryczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychKOYO
Długość całkowita [mm]998
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50
Ograniczenia producentaRound plugs
Ograniczenia producentaGen 2
Ciężar netto [kg]11
nr EAN5704651781480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 17-1545 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektroniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C3 PICASSO, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI 1.2-1.6D 02.06-08.17
numery OEM:
PEUGEOT      1608700980
PEUGEOT      1611685180
PEUGEOT      4001FQ
PEUGEOT      4001H4
PEUGEOT      4001H6
PEUGEOT      4001LE
PEUGEOT      4001LH
PEUGEOT      4001QJ
PEUGEOT      4001QX
PEUGEOT      4001VL
PEUGEOT      4001Z6
PEUGEOT      4001Z8
PEUGEOT      9670471780
PEUGEOT      9673482280
PEUGEOT      9684390180
PEUGEOT      9802102180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 17-1545 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 17-1545 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.