Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 27-4932 elstock

Alternator 27-4932 ELSTOCK

27-4932 Alternator ELSTOCK
elstock 27-4932
533.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27-4932

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 120
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki FR-SIG-S (PLUG 138)
Ciężar netto [kg] 5,9
Otwór Ø 1 [mm] 10
nr EAN 5704651018777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 27-4932 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD C-MAX 07- REGENEROWANY

Alternator 27-4932 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Alternator 27-4932 producenta ELSTOCK

MAZDA

Y60118300

FORD

1229258, 1477737, 1692417, 1707062, 30667067, 3M5T10300PB, 3M5T10300PC, 3M5T10300PD, 3M5T10300PE, 8666579C, 8M5T10300PA, 8M5T10300PB, RM3M5T10300PD

VOLVO

30795422, 31285594, 31288154

numery OEM:
FORD      1229258
FORD      1477737
FORD      1692417
FORD      1707062
FORD      30667067
FORD      3M5T-10300-PB
FORD      3M5T-10300-PC
FORD      3M5T-10300-PD
FORD      3M5T-10300-PE
FORD      8666579C
FORD      8M5T-10300-PA
FORD      8M5T-10300-PB
FORD      RM3M5T-10300-PD
MAZDA      Y601-18-300
VOLVO      30795422
VOLVO      31285594
VOLVO      31288154
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 27-4932 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów