Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 27-4933 elstock

Alternator 27-4933 ELSTOCK

27-4933 Alternator ELSTOCK
elstock 27-4933
543.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27-4933

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki FR-SIG-S (PLUG 138)
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651018784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 27-4933 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD C-MA

Alternator 27-4933 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Alternator 27-4933 producenta ELSTOCK

FORD

1229259, 1477738, 1704085, 1708322, 1748630, 2242403, 30795423, 3M5T10300YB, 3M5T10300YC, 3M5T10300YD, 3M5T10300YE, 8688163C, 8M5T10300YA, 8M5T10300YB, RE3M5T10300YD, RE8M5T10300YB

VOLVO

31255595, 31285593, 31288155, 36000599, 36002577, 36050997

numery OEM:
FORD      1229259
FORD      1477738
FORD      1704085
FORD      1708322
FORD      1748630
FORD      2242403
FORD      30795423
FORD      3M5T-10300-YB
FORD      3M5T-10300-YC
FORD      3M5T-10300-YD
FORD      3M5T-10300-YE
FORD      8688163C
FORD      8M5T-10300-YA
FORD      8M5T-10300-YB
FORD      RE3M5T-10300-YD
FORD      RE8M5T-10300-YB
VOLVO      31255595
VOLVO      31285593
VOLVO      31288155
VOLVO      36000599
VOLVO      36002577
VOLVO      36050997
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 27-4933 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów