Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 27-5820 elstock

Alternator 27-5820 ELSTOCK

27-5820 Alternator ELSTOCK
elstock 27-5820
639.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

27-5820

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 120
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm] 48
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki S-SIG-FR Plug 138
Ciężar netto [kg] 5,7
Otwór Ø 1 [mm] 12
nr EAN 5704651404105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 27-5820 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD FOCUS 1,4 04- REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      1543-76415-43764
FORD      1543764
FORD      3M5T-10300-KB
FORD      3M5T-10300-KC
VOLVO      30667501
VOLVO      30795493
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 27-5820 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów