Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro (2016.07-2018.08) 218km » 27-8518 elstock
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 3.0 Tdi Quattro (2016.07-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 27-8518 ELSTOCK

27-8518 Alternator ELSTOCK
608.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27-8518

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]160
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]52
Ilość żeber6
Zacisk"50" M8 B+
ID wykonania wtyczkiS-F Plug 0204
Ciężar netto [kg]6,1
nr EAN5704651163712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 27-8518 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DODGE RAM 1500, 2500 08-
numery OEM:
DODGE      56028697AM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 27-8518 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów