Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-1768 elstock

Alternator 28-1768 ELSTOCK

28-1768 Alternator ELSTOCK
elstock 28-1768
401.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

28-1768

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 70
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Ø koła pasowego [mm] 48
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki D+W (Plug 25)
Ciężar netto [kg] 5,7
Otwór Ø 1 [mm] 8
nr EAN 5704651024716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-1768 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR SEAT AROSA 97-/FELI REGENEROWANY
numery OEM:
DAF      1516620R
VOLKSWAGEN      028903023R
VOLKSWAGEN      028903025G
VOLKSWAGEN      028903025GX
VOLKSWAGEN      030903023B
VOLKSWAGEN      030903023BX
VOLKSWAGEN      030903023E
VOLKSWAGEN      030903023EX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-1768 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów