Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) (2012.06-???) 131km » 28-2514 elstock
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.7 Cdti 4x4 (_76) (2012.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2514 ELSTOCK

28-2514 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2514
517.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2514

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]70
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Ø koła pasowego [mm]67
Ilość żeber4
ZaciskM6 B+
ID wykonania wtyczkiM5 D+ M5 W
Ciężar netto [kg]6,4
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651026895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2514 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD TRANSIT 91- REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      5027848
FORD      924FX-10K359-AA
FORD      924X-10300-AB
FORD      924X-10K359-AA
FORD      92AF-10300-AB
FORD      R924-X10300-AB
FORD      R924X10300AB
FORD      R954F-10300-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2514 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów