Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) (2011.02-???) 101km » 28-2818 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 100 Fwd (jv0a, Jv0b, Jv0g, Jv0h) (2011.02-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2818 ELSTOCK

28-2818 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2818
582.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2818

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]90
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Ø koła pasowego [mm]59
Ilość żeber6
ID wykonania wtyczkiM6 B+ M5 D+ M5 W
Ciężar netto [kg]5,2
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651029933

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2818 ELSTOCK

Koszt kaucji: 154.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD ESCORT V 1,6I 16V REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      92AB-10300-GC
FORD      92AB-10300-JA
FORD      92AB-10300-JB
MITSUBISHI      A002T32692
MITSUBISHI      A002TA2492
MITSUBISHI      A2T32692
MITSUBISHI      A2TA2492
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2818 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów