Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI quattro (2010.11-2015.04) 204km » 28-2862 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.8 Fsi Quattro (2010.11-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2862 ELSTOCK

28-2862 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2862
594.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2862

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]120
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]56
Ilość żeber5
ZaciskM8
Ciężar netto [kg]7,2
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651030328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2862 ELSTOCK

Koszt kaucji: 350.59 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW PASSAT 1,9TDI 96- REGENEROWANY
numery OEM:
VOLKSWAGEN      028903027E
VOLKSWAGEN      028903028
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2862 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów