Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel CORSA E (X15) 1.3 CDTI (08, 68) (2014.09-???) 95km » 28-2882 elstock
wybrany samochód: 
Opel Corsa E (x15) 1.3 Cdti (08, 68) (2014.09-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2882 ELSTOCK

28-2882 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2882
456.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2882

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]80
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]61
Ilość żeber6
ZaciskM8
Ciężar netto [kg]5,1
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651030526

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2882 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN BERLINGO 1,9D 96- REGENEROWANY
numery OEM:
MITSUBISHI      A002TA1994
MITSUBISHI      A002TA1994B
MITSUBISHI      A002TA1994C
MITSUBISHI      A002TA1994D
MITSUBISHI      A002TB4391
MITSUBISHI      A2TA1994
MITSUBISHI      A2TA1994B
MITSUBISHI      A2TA1994C
MITSUBISHI      A2TA1994D
MITSUBISHI      A2TB4391
PEUGEOT      5705FN
PEUGEOT      5705L6
PEUGEOT      5705R5
PEUGEOT      9617842980
PEUGEOT      9624141480
PEUGEOT      9631318380
SUZUKI      31400-65G00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2882 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów