Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-3657 elstock

Alternator 28-3657 ELSTOCK

28-3657 Alternator ELSTOCK
elstock 28-3657
412.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-3657

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 70
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 12
Ø koła pasowego [mm] 53
Ilość żeber 5
Zacisk M8
Ciężar netto [kg] 4,8
Otwór Ø 1 [mm] 10
nr EAN 5704651033138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-3657 ELSTOCK

Koszt kaucji: 24.72 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR OPEL F/G/H/ ZAFIRA A/B 1,4-2.0 96- REGENEROWANY
numery OEM:
OPEL      13156051
OPEL      90133600
OPEL      90561970
OPEL      9114931
OPEL      9117931
OPEL      9133600
OPEL      93180415
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-3657 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów