Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 2.4 (V21C) (1991.04-2000.04) 112km » 28-3839 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii Canvas Top (v2_c, V4_c) 2.4 (v21c) (1991.04-2000.04) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-3839 ELSTOCK

28-3839 Alternator ELSTOCK
elstock 28-3839
483.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-3839

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]100
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Ø koła pasowego [mm]60
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-W (PLUG 21)
Ciężar netto [kg]6,6
Otwór Ø 1 [mm]10
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651034753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-3839 ELSTOCK

Koszt kaucji: 58.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR OPEL ASTRA/CORSA 1,7CDTI REGENEROWANY
numery OEM:
HONDA      31100-PLZ-D00
ISUZU      897189-1133
ISUZU      897189-1134
ISUZU      897189-1135
ISUZU      897189-1136
ISUZU      897189-1137
ISUZU      897189-1138
ISUZU      897326-1801
OPEL      1204158
OPEL      6204140
OPEL      93175799
OPEL      97189113
VAUXHALL      R1530037
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-3839 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów