Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y, UV03) (2012.03-???) 130km » 28-4791 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 130 Fwd (ev0y, Hv0y, Uv0m, Uv0y, Uv03) (2012.03-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-4791 ELSTOCK

28-4791 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4791
456.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4791

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]80
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]49
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-DFM Plug 129
Ciężar netto [kg]5,1
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651039024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4791 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C2 1,1 REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      5705AQ
CITROËN      5705AW
CITROËN      5705EN
CITROËN      5705KZ
CITROËN      9642879680
PEUGEOT      5702A3
PEUGEOT      5702C9
PEUGEOT      9638544280
PEUGEOT      9649611680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4791 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów