Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-4836 elstock

Alternator 28-4836 ELSTOCK

28-4836 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4836
700.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4836

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 12
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm] 49
Ilość żeber 6
Zacisk M8
ID wykonania wtyczki Com/BSS-D Plug 240
Ciężar netto [kg] 6,4
Otwór Ø 1 [mm] 8
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651039369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4836 ELSTOCK

Koszt kaucji: 247.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR BMW 3 E46 1,6I,TI,CI,1,8CI 01-06 REGENEROWANY

Alternator 28-4836 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Alternator 28-4836 producenta ELSTOCK

BMW

12317521384, 12317521385, 12317521490, 12317532965, 12317532966, 12317532969, 12317533270, 7521385, 7532965, 7532966, 7532969, 7533270

numery OEM:
BMW      12317521384
BMW      12317521385
BMW      12317521490
BMW      12317532965
BMW      12317532966
BMW      12317532969
BMW      12317533270
BMW      7521385
BMW      7532965
BMW      7532966
BMW      7532969
BMW      7533270
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4836 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów